بهترین درب پنجره upvc با کیفیت مناسب در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
بهترین درب پنجره upvc با کیفیت مناسب در قم
سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت 12:51 | بازدید : 102 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

نحوه ساخت درب و پنجره UPVC

ماده اولیه درب و پنجره یو پی وی سی همان طور که در بالا ذکر کردیم پلی وینیل کلراید است. این ماده در سال 1926 توسط والدو سمون با ترکیب پی وی سی (PVC) و یو پی وی سی (UPVC) عرضه شد. این ترکیب بسیار انعطاف‌پذیر بوده و به همین دلیل در بسیاری از صنایع برای عایق کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه این ترکیب با استفاده از فراورده‌های نفتی و نمک طعام تولید شده و در مواد گوناگونی نظیر رنگ‌هی صنعتی، مواد ضد اشتعال زا، ضربه‌گیرها، تثبیت کننده‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب و پنجره UPVC هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نساخته و با اکثر شرایط آب و هوایی سازگاری دارد. اجزای تشکیل دهنده آن نیز دی اکسید تیتانیوم، کربنات کلسیم، پایدار کننده و تنظیم کننده می‌باشد.

 
انواع درب و پنجره‌ دوجداره یو پی وی سی

در و پنجره یوپی وی سی در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید شده و هر کدام دارای ویژگی و کاربرد منحصربفرد خود هستند. برای کسب آگاهی بیشتر ادامه مطلب را از دست ندهید.

 
درب و پنجره‌ دوجداره UPVC ثابت

پنجره یو پی وی سی ثابت به دلیل ثابت بودن فاقد یراق آلات بوده و همین امر موجب می‌شود عایق مناسبی در برابر آلودگی صوتی باشد. این پنجره به 3 نوع مختلف تک حالته، باز و سقفی تقسیم می‌شود که هر کدام دارای کاربرد خود هستند. همچنین این پنجره به دلیل اینکه ثابت است از ورود گرد و خاک، سرما و گرما به داخل خانه جلوگیری کرده و دارای میدان دید وسیعی نیز می‌باشد. موارد مصرف پنجره یو پی وی سی ثابت در آلاچیق‌ها و گلخانه‌ها است که به دلیل ایستادگی در برابر نور، گرما و رطوبت در پوشش‌های سقفی این مکان‌ها بکار می‌رود. همچنین از این پنجره در پنت هاوس‌ها بجای دیوار استفاده می‌شود تا نمای شهر و طبیعت به راحتی قابل مشاهده باشد.

درب و پنجره‌ دوجداره UPVC سرویسی و بالکنی

درب و پنجره یوپی وی سی در بالکن و سرویس بهداشتی نیز کاربرد دارد. ماده تشکیل دهنده این نوع پنجره یراق سوئیچی و سش است که بسته به نوع کاربرد میزان ماده‌ی آن متغیر است. برای مثال درب سرویسی به دلیل آنکه بتواند از بوی نامطبوع جلوگیری کرده و در برابر دما و رطوبت مقاومت کند از یراق سرویسی و سش پنل‌دار ساخته می‌شود. درب‌های بالکنی نیز یکی دیگر از موارد مورد استفاده از یوپی وی سی هستند و در ابعاد گوناگون تولید می‌شوند. به دلیل اینکه بتوان نمای بیرونی منزل را از بالکن به خوبی مشاهده کرد، پنجره‌های بالکنی را تمام شیشه ساخته و بسته به سلیقه افراد در طرح‌های متنوع تولید می‌شوند.

 
درب و پنجره‌ دوجداره UPVC دو حالته

این نوع از درب و پنجره به گونه‌ای ساخته شده است تا در دو محور افقی و عمودی باز شود. حالت افقی آن دقیقا مشابه با پنجره‌های رایج و قدیمی بوده، اما حالت عمودی آن از بالا به پایین باز شده و دارای ترمزگیر می‌باشد. از حالت عمودی معمولا در فضاهایی استفاده می‌شود که نیاز به تهویه داشته مانند آشپزخانه. حالت عمودی دارای مزایای منحصربفردی نظیر امنیت بالا، نیاز به فضای کم و قابلیت تنظیم یا رگلاژ است که آن را نسبت به سایر نمونه‌های یوپی وی سی متمایز ساخته است.

درب و پنجره‌ دوجداره UPVC گالوانیزه

درب و پنجره یوپی وی سی گالوانیزه به گونه‌ای ساخته شده است که در برابر رطوبت، دما و صدمه مقاوم باشد. گالوانیزه در بسیاری از صنایع همچون ساختمان، پتروشیمی، پیج و مهره، راه‌آهن و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل کاربرد فراوان آن نیز همانطور که گفتیم مقاوم بودن آن در برابر شرایط آب و هوایی است. پنجره‌های گالوانیزه نیز با بهره‌مندی از این تکنولوژی در برابر تمامی شرایط آب و هوایی ایران سازگار بوده و بهترین گزینه برای استفاده در بناهای ساختمانی و سوله‌ها می‌باشد. همین امر موجب شده است تا پنجره‌های گالونیزه سایبان خوبی در برابر آفتاب باشند.

 
درب و پنجره‌ دوجداره UPVC آکاردئونی

این نوع پنجره همانطور که از نامش پیداست به صورت تاشو بوده و در مواردی که نیاز به باز کردن آن به طور موقتی است، کاربرد دارد. معمولا از این نوع پنجره در دفاتر و مراکز اداری استفاده می‌شود. درب و پنجره‌های آکاردئونی در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند که بسته به سلیقه افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

مزایا و کاربردهای پروفیل upvc

  •     پروفیل یو پی وی سی که در پنجره دوجداره UPVC به‌کار برده می‌شود مزایای خاص خود را دارد که در ادامۀ این مطلب از مجموعه در و پنجره دوجداره روماپن به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:
  •     پروفیل upvc به کار رفته در پنجره دوجداره یو پی وی سی سبب مقاومت پنجره در برابر شرایط محیطی مانند گرما و سرما می‌شود.
  •     عایق صدا می‌باشد و مانع از ورود آلودگی صوتی به محیط شده و درنتیجه باعث ایجاد آرامش می‌شود.
  •     در صورتی که این پروفیل‌ها در پنجره و درب دوجداره یو پی وی سی به کار گرفته شده باشند، شما برای تمیز کردن پنجره دوجداره نیازی به رنگ کردن آن ندارید و به راحتی با دستمال می‌توانید آن را تمیز کنید.
  •     پروفیل upvc از هدر رفتن انرژی گرمایشی و سرمایشی به بیرون ساختمان جلوگیری می‌کند و همین عامل کمک می‌کند پنجره‌های دارای این ماده به عنوان بهترین پنجره دوجداره یو پی وی سی شناخته شوند.
  •     پنجره دوجداره دارای پروفیل یو پی وی سی برخلاف پنجره‌های دیگر، امکان نصب سریع و راحت را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. زیرا از قالب‌های آماده ساخته شده‌اند.
  •     پروفیل upvc دارای طول عمر بالایی است و می‌تواند سالیان متمادی بدون این که تغییری در رنگ و ظاهرش ایجاد شود، مورد استفاده قرار گیرد و مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی از خود نشان می‌دهد.
  •     پروفیل  upvcدارای ضریب ایمنی بالایی می‌باشد زیرا از همۀ جهات قاب پنجره را قفل می‌کند.
  •     در برابر گرما و حرارت بالا و هم‌چنین آتش‌سوزی مقاوم می‌باشد.


درنتیجه مزایای بسیار زیاد پروفیل upvc، سبب شده‌است که استفاده از آن در پنجره دوجداره یو پی وی سی ، این نوع پنجره را به عنوان بهترین نوع پنجره دوجداره معرفی کند.

قیمت پنجره دوجداره upvc

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح الی 15 تماس حاصل بفرمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 117
:: بازدید سال : 255
:: بازدید کلی : 255